søndag 24. mai 2009

Hagejobbing

I år har vi fått blomster på Rhododendron vår. Nydelige hvite blomster, gjett om jeg er fornøyd. Hadde ikke troen på at vi skulle få det i år heller. I fjor var det visst bare bladknopper på busken. Egentlig trodde jeg at buskene var døde, for pga bygging så måtte de flyttes endel. Så jeg tenkte at de kanskje ikke overlevde det. Men heldigvis tok jeg feil :)Masse blomsterknopper på denne :) Er så fin blomster.
Har da begynte med blomsterbedet ute. Eller kan vel ikke kalle det for blomsterbed, var vel mer ugressbed. Så ikke akkurat så bra ut nei. Må jo ha en plass å plante staudene ;)
Skulle ønske noen kom å ordnet hagen min.. kunne tenkt meg noen store flotte bed (selvsagt noen som jeg ikke trenger å jobbe så mye med..) Det får vel bli med årene;) For å si det sånn, jeg skal ikke akkurat melde oss inn i noe hagelag de første årene ;) Kanskje kunne vunnet en sånn Norges styggeste hage-pris ;) Vi har isåfall mye naturtomt og det er veeeldig greit :)

Ingen kommentarer: