mandag 27. juli 2009

Bruka Design

Elsker Bruka Design, de har så innmari mye lekkert.
Popcorn skålen kjøpte jeg på lørdag!
Mjölk muggen ble kjøpt i Östersund :)
Fikk Snacks & Dipp skålene i bursdagsgave hos svigersan :)


Te boksen er kjøpt i Östersund, skulle ønske de hadde mer av Bruka Design i Östersund, men hadde nok bare blitt så dyrt da ;))
Så noe som IKKE er Bruka ;) Denne boksen kjøpte jeg på Kremmerhuset på Magneten, Levanger. Nå kan jeg tømme posen med alle klypene mine oppi denne fiiine boksen :) er til og med hull i bunnen, så eventuelt vann kan renne ut :)
Og til slutt, to søte skilt fra Kremmerhuset :) Gleder meg til å finne en plass til dem.

1 kommentar:

Fruen på Skogmo sa...

Bruka Design er rett og slett kjempelekker! Når jeg kommer på besøk vil jeg ha servert snop, popcorn og dip fra koppene dine altså ;o)