mandag 14. desember 2009

JULEBLOMSTER

Restultat etter handletur på Plantasjen idag.

Så resultatet etter at jeg har satt blomstene sammen i julekurven :) Har en til, men ble fri for jord, så den får jeg vente med til i morgen, når jeg har fått kjøpt mer jord.

Asgeir & jeg har vært i Namsos idag. Ble handletur etter at vi ble ferdig med det vi skulle i Namsos. Jeg tror jeg har verdens mest tålmodige mann når det gjelder butikker :) Fant til og med juleklær til min kjære, og det skal jeg si dere gikk fort unna. Akkurat på DET punktet er han nok ikke verdens mest tålmodige nei... Når det gjelder å handle klær, så går det greit så lenge det er fort gjort. Jeg må ikke finne på å foreslå at han skal prøve flere typer bukser. Så her må man se seg ut en VELDIG bra en med en gang.
Han minnet meg en smule om faren sin idag.. Det enkle er ofte det beste.
Vi hadde en veldig fin dag i Namsos, eneste minuset med dagen var nok all den snyen som skulle komme ned på kortest mulig tid. Og når den først kom ned, skulle den da fryse seg fast med det samme å.

Ingen kommentarer: