lørdag 2. oktober 2010

HUSKER DERE DENNE?

I starten av august bestilte jeg knotter til kommoden i en butikk på Kolvereid. Dette skulle bare ta noen få dager, så skulle jeg få dem. Har vært innom der 3 ganger i ettertid og etterlyst knottene, uten noe hell. 
Så da vi kom hjem etter å ha vært nordpå, leste jeg gjennom avisene som hadde kommet, og der kunne jeg jo lese at butikken var konkurs!! Så de knottene kan jeg nok se laaaangt etter!

Så nå er det bare å lete gjennom noen nettbutikkene å se etter nye knotter!

3 kommentarer:

Havfruen sa...

http://www.landromantikk.no/

Legger ved en link...denne butikken var jeg innom i Tønsberg. Utrolig mye fint, bla knotter!!
Lykke til:)
Klemmer:)

House of Dogs sa...

Så ergelig:( Jeg sitter å er små sur over at pakken som i følge posten skulle kommet i dag ble forsinket, så jeg må vente helt til mandag før jeg får de nye håndtakene mine.. Men jeg bør vel være glad for at de hvertfall dukker opp innen rimlighetens tid;P

Du ka ta en titt på www.lobelia.no her har de mange fine knotter og RASK levering. Jeg bestilte på ettermiddagen og fikk mail samme kvelden om at pakken var sendt:)

Lykke til på jakten!

Klem

Siv Anita sa...

Nå vet jo ikke jeg helt hvilke knotter du er ute etter, men jeg falt pladask for de knottene som var vist i siste nummer av Kamille. I det hjemmebilaget... Det var bjørke-biter som var blitt knotter. Fabelaktig!!!

Lykke til med jakten, det finnes masse flott der ute. "House of Dogs" sitt tips virka jo veldig lovende!!!

Noterer meg det tipset, jeg også...

KLEM