fredag 4. februar 2011

5 ÅR I TRØNDELAG

Jeg har nå bodd hele 5 år i trøndelag. 
I 5 år har Asgeir & jeg vært samboere.
Syns årene har gått veldig fort, samtidig som 5 år ikke føles så veldig lenge heller.
Jeg flyttet fra min egen vertikaldelte leilighet på Søndre, Stokmarknes og til huset til Asgeir på Gråmarka.
Sa opp jobben, leide ut leiligheten og flyttet 80 mil sørover, ene og alene pga kjærligheten!!
Og har ikke angret en dag. En gang i livet må man ta en sjanse, og det gjorde jeg for 5 år siden, da jeg flyttet til Nord-Trøndelag. Selvfølgelig savner jeg familie & venner hjemme i Vesterålen, men var absolutt verd å flytte.

Skal straks ta turen til Eidshaug og til barndomsvenninna mi. Hun skal ha Casa interiør party! Er spent på hvor dyrt dette besøket blir, men gleder meg selvfølgelig.

Ha en riktig så fin fredagskveld.

3 kommentarer:

Havfruen sa...

Av og til må man ta valg!! og dette var et lykkevalg:))
Nyt de neste 50 + + + åra:))
Klem fra meg:)

Just a Little Vintage sa...

Ja, av og til må man bare sattse=)! Og som Guri sier, så var det et lykkevalg=)! Jeg har gjort det samme og er overlykkelig! Men jeg savner selvsag familien min jeg også!

God helg!
Klemmer!

House of Dogs sa...

Ja av og til må man bare hoppe i det!! Men ser jo ut som dette var en fulltreffer:)

Ønsker deg en kjempe fin helg:)

Klemmer