fredag 21. oktober 2011

Bryllupsgaver

Vi fikk så utrolig mye fint i bryllupsgave, deriblant endel gavekort. Gavekort er veldig kjekt å få, da kan man finne noe vi ønsker/trenger oss. Idag har jeg brukt ett gavekort hos Tilbords som vi fikk hos tre av mine kusiner med familie.
I tillegg var det salg på Tilbords, så da kjøpte jeg ei sautépanne og ei termokanne fra Eva Solo.
Siden jeg jobber 80 %, har jeg fridag hver fredag, og det er veldig godt. Har brukt dagen til selvpleie, vært hos frisøren og ordnet håret, og avsluttet "by"turen med shopping. Nå koser vi oss med tente lys, fyr i ovnen (første gang på denne siden av sommeren) og masse bra på tv.

Balder har nå vært borte i over 1 uke, og vi savner han masse. I går hadde det fortsatt ikke skjedd noe, så dette tok lang tid. Men håper jo at det blir veldig bra resultat av turen.

Nå skal pc'en settes bort og strikkingen skal frem. Ha ei herlig helg.

Ingen kommentarer: