søndag 19. april 2009

Min kjære skal kurses igjen

Da er jeg hjemme "alene". Selv om mamma og pappa er her, så mangler Asgeir! Han er kjørt til Inderøya, skal på kurs på Steinkjer i morgen. Og så skal han videre på tirsdagen til Drammen på kurs. Så han er ikke hjemme igjen før natt til fredag!! Det er det lengste vi har vært fra hverandre siden ... tja si det.. tror sommeren 2006 var sist gang. Da hadde jeg meg noen dager nordpå, uten Asgeir. Jeg vil tro det blir noen LAAANGE dager denne uken. Men har heldigvis selskap av Balder, Rasmus, mamma & pappa.

Denne helgen hadde vi besøk av tantegutten min, han Dan Roger. Har vært en kjempekoslig helg. Har vært av nett hele helgen pga sånn hærlig virus på maskinen, så nå er alt som en gang var på pcen slettet og bare noe lagt inn på nytt. Er mye som fortsatt må legges inn, men det blir etterhvert, deriblant Photoshop, så det blir ingen bilder på bloggen før Asgeir er hjemme (??!!?) Visst jeg ikke selv får til noe lurt ;)

Igår var vi alle en tur på Kolvereid, til og med Balder var med. Han lå i bagasjerommet på pappa sin bil da vi var å handlet. Da vi kom tilbake satt gutten så fint i baksetet ;) Han har klatret over ryggstøe og fram til baksetet, ble visst kjedelig for gutten:)

I morgen har jeg fridag, så da skal jeg ta med meg mine kjære foreldre og kjøre en tur til Namsos. Skal vandre litt i butikker "å kjik litt" som mamma pleier å si;)

Asgeir har vært kun borte i få timer, men Balder savner og leter veldig etter han! Syns visst at han skal komme hjem igjen!

Håper alle får ei fin uke (selv skal jeg prøve å gjøre det beste ut av dagene..)

1 kommentar:

Linda sa...

Hei!
Takk for koselig hilsen hos meg ;O)
Kjempefin blogg du også!
Den benken var et godkjøp!

Ha en fin kveld!

Linda