fredag 3. april 2009

Påskeferie

Dagens kjøpte tulipaner. Jeg er kommet i vårmodus inne. Ute regner det noe helt enormt, har elv nedover veien, masse snø som må smeltes bort. Her på Gråmarka har vi fortsatt mye snø, mens andre steder i Nærøy er det nesten helt fritt for snø.
Årets innkjøpte høns, syns de var så søt, så klarte da ikke å la være å kjøpe dem med meg hjem.
Idag kom nyeste nummer av ROM 1-2-3 i posten, et interiør blad som jeg er kjempefornøyd med. Abonnerer på dette, men kjøper BoBedre, BoligPluss, Vakre Hjem & Interiør, BoNytt ++

Da har vi tatt påskeferie her :) Jeg har egentlig kun arbeidsdag tirsdag i neste uka, men avspaser (alle skulle ha fri i barnehagen:)) og Asgeir har å tatt seg fri. Mandags morgen skal vi kjør til Trondheim. Skal på shoppetur, gjett om jeg ser frem til turen! Blir godt å komme seg litt bort. Skal overnatte på hotell i Trondheim til tirsdag. Så blir det en stopp på Inderøya, for å hilse på der:)
Mamma kom hit på mandag, så hun skal da å være med oss til Trondheim, mens pappa skal være hjemme og passe Balder & Rasmus:)
I mårra kveld skal Asgeir & jeg på Myra, der klubbhuset til II-MC er. Ser frem til en sosial kveld, sammen med kjente & kjære:)


Prøvde å skrive på bokmål idag, er egentlig ganske vanskelig, når man er KUN vant med dialekt skriving.

Ingen kommentarer: