fredag 12. mars 2010

KURS

Onsdag dro jeg til Trondheim på kurs sammens med styreren i barnehagen som jeg jobber i.
Hadde fridag på onsdag, så vi dro tidlig, og det ble tid til Ikea og City Syd :) Ikke meg i mot. Og tantegutten min, han Dan Roger kom og var sammens med oss på shoppetur!

I går var kursdagen. Og det kurset var helt opp til forventningene mine.
Kurset handlet om Praksisfortellinger og ble holdt av Kari Pape. Hun har skrevet flere bøker som absolutt kan anbefales.
Har vært en gang før på kurs med henne, det var da hjemme på Stokmarknes, ei stund etter at hun kom ut med den første boken sin: "Æ trur dem søv" -Om aktive voksne og sosial kompetanse i barnehagen.

Kurset var på Britannia Hotell, og aldri har jeg vært inne i ett flottere hotell :) Vi fikk servert lunsj inne i Palmehaven (resturanten), der en mann satt å spilte taffelmusikk mens vi spiste. Jeg er sikker på at om Kongen hadde vært der, hadde de ikke servert mer mat... Enormt med mat og dessert!! Har aldri sett SÅ MYE dessert på en og samme tid!

Har hatt ei kjempefin tid i Trondheim, men var veldig godt å komme hjem i går kveld.

1 kommentar:

Havfruen sa...

Borte bra men hjemme best er det noe som heter:)
Høres ut som en flott helg både fagmessig og hva shopping angår:)
Riktig god helg:)
Klemmer:)