lørdag 13. mars 2010

LOVE OG LITT SKIT

Se hva som lå i bilen vår ;) Asgeir kom å hentet meg på Steinkjer på torsdag, og da møtte vi svigerforeldrene mine.
Og fra svigermor kom det en pose med 4 Norgesglass!! Jeg er så utrolig fornøyd, disse glassene er jo kjempe dekorative. Håper jeg får tak i enda flere, for man kan jo bruke de til det meste! :)
På Kremmerhuset på City Syd kjøpte jeg meg en boks til knekkebrødene mine (er knekkebrød det går i for min del..) Tror den vil ta seg godt ut på benken :)
Og sist men ikke minst, litt LOVE Kjøpt på Åhléns! 
Står nå på brannmuren over vedovnen vår, men får se hvor de ender opp til slutt :) 
LOVE er også forkortelse for Lofoten og Vesterålen Betyr litt ekstra for meg;)

Helgen går da så fort, har liksom tusen ting å ta seg til i tillegg skal man jo slappe litt av. Balder ville at dagen skulle starte kl.ni idag, ikke lov å sove så veldig lenge her i huset. 
Især ikke når man har en hund som bare stresser pga takras! Jeg skjønner altså IKKE hvorfor han skal være så redd takras!! Han er jo ellers en kjempetøffing...
Asgeir har en skikkelig SKITjobb ute, vi sliter litt med septiken/avløpe eller noe slikt... lukter isåfall SKIT!!! Så håper de har tenkt å komme å tømme litt her snart... Noen ganger skulle man ønske at man var koblet til kommunalt altså!! Så kunne andre få skitjobben!!


Ønsker alle en riktig GOD HELG!!

3 kommentarer:

HansHB sa...

Morsomme bilder! Joda L & V er viktig del av Norge, helt enig.
Her går det i hvitt og svart (Rosenborg og TL start) Samme farger som Sortland spiller i...(...men det må en vel ikke si til ei som kommer fra Stokmarknes...)

Havfruen sa...

Takras er skummelt ja:)
Så flotte norgesglass og flott knekkebrødboks:)
Usj den skjitjobben hørtes ikke bra ut...
Lykke tit med den:)
God søndag videre, klem:)

Karina sa...

Ahh jeg har også forelsket meg i Norgesglass, fant 3 stk på loppemarked tidligere i uken. Lykke! :)
Balder er forresten en veldig vakker hund. Veldig flott :)

Klem Karina