lørdag 2. april 2011

HOVEDSOVEROM & DAGKIRURGI.

 
Er ikke så veldig mye som gjenstår før vi kan flytte inn i vårt nye soverom. Å jeg gleder meg enormt!! Vi får to vindu, det vil altså si at jeg har TO vindu som kan være åpen. Til min store glede og Asgeir sin litt mindre glede..
Dette dere ser nå er altså det som blir inngangen til soverommet. Når vi skal gå inn i rommet får vi garderobe på høyresiden. Så da slipper vi garderobeskap INNE i selve soverommet. Har tro på at det blir bra.
Veggen har vi ikke satt opp enda, for vi må først ta inn senga vår, før veggen kan settes opp.
Veldig kjekt å fått pappa på besøk igjen (selvfølgelig mamma å!!), hadde det ikke vært for den hjelpen vi har fått fra han, så hadde vi ikke kommet så langt som vi er med huset. Tusen, tusen takk snille pappaen min :)

I går ble da en ekstremt lang dag for oss. Asgeir hadde time 09.30 på sykehuset i Namsos, for operasjon i kneet. Så vi la da i vei hjemmefra ca. kl.07. Fikk beskjed at det kunne bli litt venting, så da dro mamma, pappa & jeg ned til Namsos og vandret i butikker. 
Asgeir ble ikke tatt inn til operasjon før etter kl.15. Så vi kom oss ikke fra Namsos før etter kl.19, og da hjemme etter kl.21. 
Kjennes idag på kroppen at det ble en lang dag i går.

Ha ei riktig så god helg.

4 kommentarer:

Siv Anita sa...

Jeg er misunnelig, Anne-Rita! Det kan jeg si med en gang. Stort soverom med to vindu... det høres ut som en drøm! Klarte ikke helt å forstå gangen/skap/soverom... men når det blir ferdig får vi se, ikke sannt?

Håper dere får en super søndag, og at kneet til Asgeir blir bra! Jeg tenkte øyeblikkelig; Phu, godt han var ferdig med frieriet!!! ;)

Husfruen of Hilltop House sa...

Hei, har akkurat funnet den hyggelige bloggen din. Legger meg til som følger, for her var det mye artig. Likte godt å lese om hunden din. Selv har vi akkurat fått oss valp (to dager siden), og har nå både hundeblogg og husblogg.

Unknown sa...

Aaah, så deilig med nytt og stort(?) soverom!! To vinduer høres herlig ut...Ikke at vi har så mange tropenetter at vi trenger det her oppe, men det er deilig med litt trekk og gufs i lufta om natta;)

Håper operasjonen gikk bra;)

KLEM

Fruen på Skogmo sa...

God bedring til Asgeir! Du får stelle peeent med han ;o) Hihi...