fredag 29. april 2011

DET ALLER HELLIGSTE ROMMET

Min kjære Asgeir har vært veldig klar for våren lenge nå. 
Mens jeg fortsatt lå og sov i sju tiden idag (fri idag jeg), startet han opp Harley'n og kjørte på jobb. Er en veldig fornøyd mann jeg har for tiden.
Nå endres lesestoffet på min siden seg mye. Akkurat nå ligger det en STOR stabel med bryllupsblader på min side.
Men sjekk den ledningen på veggen... *ler* Skal komme en stikkontakt rett ved siden av sengen, men den er da ikke kommet på plass enda. Så her strekker vi ledninger så langt vi kan. Sånn er det å bo sammen med en elektriker:)
Her kommer sannheten om husmorevne mitt frem. Jeg stryker IKKE sengtøyet vårt, så her ser dere et herlig, skrukket putetrekk som har nesten kommet rett ut av tørketrommelen.
Er så utrolig godt med stort og lyst rom. Er veldig fornøyd med rommet.
Veggene er fortsatt tomme, men må tenke litt på HVA vi skal ha på dem.
Speilet vi kjøpte på Skeidar Sortland i fjor, tar seg veldig bra ut i kroken syns jeg.

Å den benken har jeg blogget tidligere om, men kan repetere hva jeg skrev om den da den ble kjøpt:
"Så kjøpte vi denne Hemnes benken i fargen rød. Syns absolutt ikke at fargen var fin i det hele tatt, MEN prisen var fin. Syns jeg gjorde et kjempekupp. Siden vi kjøpte den i fargen rød måtte vi bare betale 398,- (har kostet 1395,-). Men skulle vi hatt den i hvit, måtte vi ha betalt 1495,-. Plan min er da å male den HVIT


Nå har jeg fått med meg litt av det kongelige bryllupet i London. Er nå veldig glad for at jeg "bare" skal gifte meg med en helt vanlig trønder...
Blir så fasinert av alle forskjellige kreasjoner av hatter på gjestene. Helt ærlig så er det ikke alle som tar seg like godt ut.

Er ikke lenge før Asgeir kommer hjem fra jobb og fått helg han å. I morgen skal vi på vårbløyta til II-Mc. Skal bli ei bra helg.


Ha ei riktig GOD HELG.

7 kommentarer:

Fruen på Skogmo sa...

Soverommet har blitt lekkert og romantisk! Speilet var kjempefiiiint, og lysekrona like så.

Ang. kongebryllup og hatter; du kommer IKKE til å se meg med sjurareir på hodet den 23. juli! Hihi...

God helg godt folk!

Husfruen of Hilltop House sa...

Hei, og takk for hyggelig kommentar hos meg.
Soverommet var blitt kjempefint! Skulle ønske vi kunne ta fatt på det rommet snart, men det blir vel ikke før til neste år, tenker jeg. Mye annet som må gjøres først.

kos deg i helga du og! :-)

Hjertebank sa...

eig kjæm nok uten hatt eig å ja gitt ;)

Unknown sa...

Herlig soverom dere har fått dere! Lekker lysekrone!

Og hvem stryker sengetøy?! Ihvertfall ikke jeg;)

Jeg har enda ikke sett noe av bryllupet, men det blir vel noen repriser iløpet av kvelden;) Men jeg har sett på nettet en rekke rare hatter ja;))

God helg, kos dere;)
KLEM

Franske drømmer sa...

Soverommet deres er jo bare lekkert :-) Mange vakre detaljer. Liker det store speilet :-))

Svigermor er fra Båsmoen ved Mo i Rana, og hun snakker mye om Tverråmoen.. Skal høre med henne i morgen om det er navnet på noe familie eller et sted de har familie- har tenkt ofte på å spørre henne når jeg er her inne hos deg ;)

Ha en god helg!

God klem

Franske drømmer sa...

Pssst, jeg stryker heller ikke sengetøet ;)

Daisys home sa...

Soverommet ble jo kjempefint,med masse flotte detaljer :)
Ha en fortsatt fin 1 mai kveld
klem sissel