torsdag 5. mai 2011

SNART HELG

Da nærme vi oss helg, atter en gang. I morgen skal jeg være vikar i barnehagen min. Og etter jobb skal vi kjøre til foreldrene til Asgeir. 
Å jeg skal prøve brudekjolen min igjen i løpet av helgen! Svigermor skal fikse litt på den... godt med noen som kan sy!

I natt kommer Asgeir hjem, han har vært i Drammen siden tirsdagen, på kurs. Skal bli VELDIG godt å få han hjem.. er så utrolig avhengig av denne mannen! Har vært LITE søvn i de to netterne som har vært, så jeg ser frem til å sove godt etter at han er kommet hjem.
I går kveld var jeg på Eidshaug hos barndomsvenninna mi, vi spiste god mat og skravlet i mange timer. Skikkelig koslig!
Om bare ei lita uka er vi på tur hjem til Stokmarknes. Jeg gleder meg stort! Skal bli utrolig godt med nord-norsk luft!!

Ønsker alle sammen ei riktig god helg.

2 kommentarer:

House of Dogs sa...

Så flott soverom dere har! Her må det være en drøm å finne roen om kvelden:)

Ønsker deg en kjempe fin helg!

Klem

Just a Little Vintage sa...

Hei på deg!
Tusen takk for varmende ord!!! Vi håper go'gutten klarer seg! Er glad for hver dag vi får ha ham med oss!! Det var en lettelse å få diagnose(borrelia)! Så får vi håpe medisinene hjelper...!

Soverommet deres er NYDELIG*me like*!! Hvis det er noen trøst så stryker jeg heller ikke sengetøyet;)!

Ha en herlig kommende uke!
Klemmer!!