torsdag 1. desember 2011

1.desember

Kalenderen viser 1.desember og Jul i Blåfjell sendes på Nrk. Syns adventen er rett og slett herlig, storkoser meg. Å jeg skal kose meg MYE mer når vi er ferdig med loftsstua.

Endelig har vi fått internett igjen, det forsvant under uværet før forrige helg. Men idag ble det i orden igjen, mobilnettet er absolutt ikke noe å skryte av.
I morgen kjører vi til Trondheim og Ikea. *Me like* Skal handles inn møbler og diverse til loftstuen som nå kun mangler tak, gulv og tapet på ene veggen.. Ja også lister, men det regner jeg ikke med lenger. For akkurat DET vet jeg tar tid ;)
1 søndag i advent fikk vi sny, for første gang på denne siden av sommeren, men mandag var det ikke mye igjen. Jeg klager absolutt ikke på dette været, jo mindre av vinteren vi har, jo bedre... syns nå jeg.

Nå skal jeg ta meg en liten bloggrunde, så må jeg skrive handlelisten ferdig.

2 kommentarer:

Just a Little Vintage sa...

Så gøy å handle inn møbler=)!!! Jeg gleder meg til å se loftsstuen ferdig!!! Jeg klarer meg også uten snøen...men kan godt komme litt på lillejulaften og så forsvinne igjen 1.januar;)!

Ha en herlig adventstid!
Klemmer!

Mor og datter sa...

Så koselig bilde! :)

giveaway på siden min om du er interessert :)

juleklem