torsdag 8. desember 2011

Var blåtimen da jeg kom hjem

Dagene går unna nå i denne adventstiden. Vi snekrer og baker, baker og snekrer... dårlig kombinasjon kanskje, så Asgeir og pappa tar seg av snekringen, mens jeg baker. En helt grei fordeling. Ikke at jeg er noen baker, men føler meg litt tryggere på det området enn på snekringen.

Det går unna oppe på lofte, gleder meg til å vise dere bilder av stua. Men tenkte den skulle bli så og si ferdig før det kommer stuebilder. I løpet av helgen sier min kjære mann at da skal vi flytte møbler opp. Gleder meg som en unge, for det vil si at vi kan starte på forberedningen til jul. Vi får ryddet bort alt som står rundt omkring. Nå er det så ille at vi har stier mellom rotet, er helt ekstremt. Tenkte jeg skulle blogge slike virkelighetsbilder fra huset, men hadde blitt for flaut. For her er det MYE rot!! Men jeg trøster meg med at det blir bedre, det er kun for en periode :)

Da jeg kom hjem måtte jeg bare ta bilder av måneskinnet som var ute. Liker vinteren når den er slik, kaldt og opphold, liker at det er godt vinterføre på veien. (Når man nå først må ha vinter, så foretrekker jeg slik det er idag..) Var nok blåtimen dette :)
Nå skal jeg fortsette med rundstykkebakingen. Ha en fin kveld, jeg har nå tatt helg og den blir nok innholdsrik, for vi har nok å gjøre.

1 kommentar:

Fruen på Skogmo sa...

Ååååååh for et hærlig bilde du har tatt! Ingen tvil om at du fikk med deg blåtimen til blånissene i kveld ;o)

Gleder meg til å se bildene av loftsstua. Blir garantert råknæsjt! Er forresten byggeplass hos oss også for tida. Driver å pusser opp gangen og trådkurver med klær, div sko og annet ute-utstyr står på stua (!!). Men pus har lovt at vi blir ferdig til jul ;o)

Goood helg t både tobeinte og firbeinte på Tverråmoen ♥