søndag 29. november 2009

STEMNINGSRAPPORT FRA TVERRÅMOEN :)

Idag har det snya (får meg ikke til å hverken si eller skrive snø, så her heter det kun sny;))!! Første gang denne høsten at det har kommet sny på Tverråmoen, vært mye rim tidligere, men ikke snya slik som idag :) Første bilde ble tatt tidlig ettermiddag, og det siste nå i kveld. Og fortsatt snya det!

Bilene har her kun et tynt lag med sny. Og Rasmus fikk seg en liten luftetur, var ute i maks en time. Da var det visst blitt for kaldt på smålabbene hans.

Kjøkkenvinduet vårt, vi prøver å gjøre det beste ut av byggesituasjon. Som dere kan se, så stikker det ut isolasjon på sidene, vinduet har ikke fått noe foring på seg. Men det kommer etterhvert :)

Jeg ønsker meg et trau, et gammelt trau. Siden jeg ikke har fått tak i noe brukbart ennå, så kjøpte jeg meg et nytt ett på Ikea. Ikke like fin som de gamle, men får gå for nå. Kanskje jeg en gang i fremtiden får tak i et gammelt, fint trau :) Og kjempegode mandariner/klementiner;) (Det flotte paret på bildet, er mine foreldre :))

Har i hele dag ordnet klart til advent, fått stryket gardiner (lingardiner er ikke noe morsomt å stryke på..) og duker, hengt opp adventstjerna, fått opp adventstaken + masse lys :) Måtte jukse litt, tente på det første lyset idag. Klarte ikke å vente til i morgen :)

Å her ser dere hvordan det er ute nå.....


Ingen kommentarer: