tirsdag 23. februar 2010

PAKKE I POSTEN

Hadde bestilt endel fra nettsiden Lunehjem, og idag var Asgeir å hentet pakken på posten :)
Dette skiltet falt jeg jo selvsagt helt for!! Snakk om sanne ord! :) 

Har lenge vært på utkikk etter flasker med skikkelig lukking på, og endelig fant jeg. Disse skal få stå fremme på den nye kjøkkenbenken vår.. :)
Denne flasken som lignet en gammel melkeflaske, falt da helt i smak hos meg. Så den skal da også få seg en egen plass på kjøkkenet :) 
Har kjøpt knotter! Har ett lite prosjekt med en hylle jeg har fått hos mamma! Håper den blir så bra som jeg tror :) Som takk for handelen fikk jeg med 3 nydelige kort. Lunehjem er ei nettside jeg absolutt vil anbefale å besøke :)

Her er det montering av kjøkken som står på tapeten. Oppdatering på bloggen med kjøkkenbilder blir det nok etterhvert!
Og jeg har tatt vinterferie ;) Skal nytes!

Ingen kommentarer: