fredag 12. november 2010

LITT OPPDATERING

På tide med litt oppdatering fra oss på Tverråmoen. Den siste uken syns jeg har gått temmelig fort, en av grunnene er nok at jeg har hatt ferie! Har vært veldig godt med litt fri og i går var vi på Steinkjer på julegaveshopping, så nå er det ikke mange gavene igjen før vi er ferdige. Greit å få det gjort før mamma drar nordover på mandag, så kan vi sende alt som skal nordover med henne. Også ser jeg frem til en rolig, stressfri desember med mye kos.


Forrige helg var Dan Roger & Sigrid på besøk hos oss! Dan Roger er mitt eldste tantebarn, 3 år er det mellom oss to, så vi har alltid hatt ett veldig nært forhold. 


Mamma & jeg laget ripsgele en kveld, er temmelig stolt over oss to siden dette var første gangen vi har laget det. Det ble jo spisende.
Ønsker alle ei riktig god helg, nyt den. 
Nå skal jeg på bloggerunde, har vært sløv med å sjekke bloggen denne uken, har visst tatt litt ferie fra det meste!

3 kommentarer:

Hjertebank sa...

Godt me ferie da. Eig har lærd meig to grep no på gitarn, men tvile på ætt eig huske dæm imorgå...hehe.

Havfruen sa...

Hørtes deilig ut med ferie og julegaveshopping:) Her er ikke en gave i hus enda....men listen er skrevet!
Nyt helga videre, klem fra meg:)

Siv Anita sa...

Du trengte sikkert en pause fra alt det vanlige i ferien din! Og tenk så godt å være såååå godt i gang med julegavene!!!

Håper du får ei fin uke, også den kommende uken. Og får til å kose deg og slappe av frem mot jul!!!
*KLEM*