onsdag 16. februar 2011

DEN BESTE FOR MEG

Verdens søteste samboer, og soon to be gubben min, kjøpte liljer til meg på mandag. Nå er vi ikke opphengt i at dette var valentines dag, for det er en dag vi ikke feirer, vi feirer heller hver dag, setter pris på hverandre uansett hvilken dag i året det er. 
Den 14.februar for 4 år siden ble Asgeir operert i ankelen sin, så det er en dag som er lite romantisk i våre minner.
Men over til denne flotte buketten, ser dere hva Asgeir fant å bruke til vase? Siden jeg var på jobb og han ikke visste hvor vasene står, måtte han bruke det han fant, og ikke meg i mot at mannen klarer å bruke Norgesglassene fornuftig.
I morgen skal vi dra på helgetur til foreldrene til Asgeir, men da etter at jeg har vært hos tannlegen i Namsos. 
Lørdag skal vi å finne klær til Asgeir som han skal ha på seg på bryllupsdagen vår. Jeg gleder meg, men er i tvil om Asgeir er like spent ;) Han er ikke så overstadig glad i å kjøpe klær!


Siden det ikke blir noe mer blogging før helga, så ønsker jeg alle ei riktig god helg.

4 kommentarer:

Hjertebank sa...

Go hælg ja å lykke te me shoppinga ;)

Just a Little Vintage sa...

En nydelig bukett=)! Vi feirer heller ikke valentines, men feirer heller litt hver dag(slik som dere)! Riktig god tur, kos dere masse og ha en knakende god helg=)!

Klemmer!

Havfruen sa...

Asgeir er løsningsorientert som satte buketten i et norgesglass:) Nydelige liljer:)
Og jeg tenker han er superletta når kleshandelen er over!!
Ønsker dere lykke til:)

Unknown sa...

Så fine liljer! Vi feirer heller ikke, men prøver å sette pris åp hverandre hver dag året igjennom.

Tenker dere er fornøyde nå som shoppigen er overstått, og manne er klar for den store dagen;))