fredag 20. mai 2011

OPPSUMMERING FRA TUREN NORDPÅ DEL 2

Vesterålen viste seg fra si beste side mens vi var hjemme. Er rett og slett nydelig i Vesterålen. Så de av dere som IKKE har vært der.. det er absolutt verd en tur dit!!
På 17 mai kom det noen regndråper og var litt sur vind.. men ellers var været greit. Især når vi fikk høre hvordan det var her på 17 mai, der det STOR regnet!!
Verdens beste mamma & pappa :)
 Å verdens beste Balder. Hipp hurra for 17 mai.
 "Tante" Gudmor si lille Annabel.
 Å "tante" si Madelen. Annabel & Madelen skal være brudepiker i bryllupet vårt, så vi hadde med oss kjolene oppover, for å prøve dem. Var veldig spent på om de passet og om det var mye vi måtte gjøre med dem. De er tvillinger, men toegget, så de er ikke like stor. MEN kjolene passet dem perfekt!! De to blir til å gjøre en kjempejobb. Det er jeg sikker på!
 "Tante" sin Christopher sovna på tur til oss, så han var ikke helt våken ennå her, og hva er vel bedre enn å ha en stor bamse å kose med? :)
 Tante si Silje med en ny "tante"baby i magen.
Vi har som tradisjon å grille på 17 mai, og denne var ingen unntak. Samles hjemme hos mamma & pappa så mange som kan, og storkoser oss. Ble en kjempeflott dag. 
Kjenner jeg savner familien min ekstremt masse når jeg er her i sør, så det er utrolig deilig å være hjemme. Nå er det under 1 mnd til jeg igjen skal nordover. Gleder meg stort allerede.
Ønsker dere alle ei riktig god helg.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ser ut som dere har hatt det fint her oppe;) Du tok visst med deg go'været nedover igjen, men du tar det vel med tilbake til sommeren;))

Jentungen er riktignok straks 4,5 år, men veldig flink med bokstaver og tall;)

Nattinatt!
klem

Hjertebank sa...

Ikke bærre Asgeir som har stor slækt ;)