tirsdag 23. august 2011

1 måned har gått...

En hel måned har gått siden vi ble mann & kone, Herr & Fru Lind!
Har vært en aktiv, men flott mnd. Ikke at det er den store forskjellen på å være gift og forlovet/samboere. Men er en herlig følelse!

Den 3 september skal vi til Steinkjer for å se på bryllupsbildene som fotografen tok. Er kjempespent!!
Fikk dette bildet på mail igår fra Ann-Kristin, her er første gangen vi er på besøk hos dem. Er første helgen jeg er på besøk hos Asgeir og da hadde vi vært kjærester i rundt 2 uker. Så vi er veldig nyforelsket her og veeeldig ung ;)


Ha ei flott uke videre, i morgen skal jeg kose meg hjemme sammen med mamma & pappa som kom i går på besøk.

2 kommentarer:

Havfruen sa...

Artig å se den yngre utgaven:)) Har noen slike jeg også...kanskje jeg burde blogge noen:)
Kos deg med besøk, klem fra meg:)

Just a Little Vintage sa...

Nydelige bilder av dere=)!! Kan tenke meg du er spent på bildene=)!!! Håper du deler noen med oss også;)??

Ha en fortsatt finfin uke!
Klemmer!