søndag 7. juni 2009

Sommerferien i vasken...

..Kan nemlig se slik ut!! Vi har en stk Suburban som ikke vil rygge!! Girkassen har tatt kveld. Så da blir det ingen tur nordover denne sommeren heller. Akkurat nå vet jeg ikke om jeg skal gråte eller le!! For er det ikke typisk?? Endelig funne ut at vi skal gjøre noe en sommer og så får man en kjempeutgift som er laaangt fra planlagt!! Ønsker meg en ny Suburban!! eller en ny bil kanskje??!.. Uansett om man får tak i girkasse, så blir ikke bilen klar før ferien starter.. så da er man like langt.

Nei nå skal jeg ta kveld og drømme om en ny bil som både kan kjøre framover OG bakover.. Ha en fortsatt god helg. Jeg skal deppe litt til tror jeg... Fine "kone"bilen min... Den var da en god bil så lenge den fungerte!!

1 kommentar:

Silje sa...

Grattis med ny bil! Ble ny bil på oss også i sommer, enda en ford mondeo, fikk beskjed at vi ikke kunne kjøre rundt på vår lengre, var vist livsfarlig! Håper alt er bra i trønderlandet.
KLem