torsdag 16. april 2009

HEMNES benk

Vår fine-fine benk som vi gjorde et skikkelig kupp med. Her kan dere lese hva vi betalte for denne. Den var rød da vi kjøpte den og nå er den hvit og fin :) Pappa som har stått for mesteparten av malingen, han er så flink så. Har isåfall god tålmodighet;) Noe jeg ikke har arvet...(bare av og til..)
Med skuffer og oppbevaringsplass under lokket. Den er nå plassert inne på ny-gjesterommet, men regner med den skal inn på vårt soverom når det blir ferdig (en gang i fremtiden;))!!
Jeg har vært på kurs idag, et utrolig bra kurs. Etter endt kurs satt jeg med så masse inntrykk og informasjon at det tok litt tid før man hadde samlet alt på plass i hodet. Men nå ser jeg veldig fram til å komme på arbeid i morgen :)
Kurset handlet om Språkstimulering i barnehagen. Det verbale og nonverbale språket! Slukte alt hun sa, hun var en unik kursforeleser som virkelig kunne fortelle og holdt kurset bra fra start til slutt!
I morgen kveld kommer Dan Roger (eldste tantegutten min) på besøk, vi skal avgårde å hente han på Rørvik, han kommer da med hurtigruten. Passet så bra, for i morgen er det Nordlys som er på nord, og den hurtigruten jobber min kjære bror, Geir Roger på, (som å er pappa til Dan Roger:)). Geir Roger jobbet tidligere på Lofoten, men skiftet båt på nyåret! Blir koslig å treffe dem begge to igjen!

1 kommentar:

Fruen på Skogmo sa...

Me like!!! Også så snedig at det var ett rom under benkplata da. Har herved notert denne på handlelista for neste IKEA-besøk. Blir lottomilionærer til helga vi shø ;o)

Ønsker dere ei riktig god helg!