lørdag 19. desember 2009

JULEVASKING


 Sent gårkveld, kanskje mer natt, startet jeg med å vaske hus og Asgeir med å legge panel i nydelen. Vi jobbet frem til kl.05 sånn ca. Da var vi i seng og sov til klokken var nesten 11. Asgeir dro til Kolvereid for å handle mer panel, juletre +++, mens jeg ble hjemme for å fortsette vaskingen! Men er det noe som er kjedelig, så er det jammen meg det å vaske hus!! Blir endel pauser ;) 
I natt ble da tv stue delen ferdig, så nå fortsetter jeg ferden videre i stuen. Men med alt støv som kommer fra nydelen, så tror jeg at jeg må begynne på nytt igjen når jeg er ferdig...Asgeir mener han blir ferdig med legging av panel i løpet av helgen, så da får vi flyttet om i stuen å før vi drar. Mandagen drar vi til Inderøya til svigerfamilien min :)
Nei nå tror jeg pausen min er over for nå... :)
HA EN FIN DAG! 

Ingen kommentarer: