torsdag 20. mai 2010

ÅRETS 17.MAI

17.mai var en kjempefin dag som vi feiret på Stokmarknes. Her står Asgeir, mamma & pappa å venter på toget.
 Det var masse folk med i toget på Stokmarknes.
 Første gang Asgeir var med på 17.mai feiring nordpå. Så selv om formen hans ikke var den beste, tror jeg dagen ble bra for han å.
I min familie har vi som tradisjon å grille på 17.mai. Og dette året var jo selvfølgelig ikke noe unntak. Her er det Asgeir, storebror Geir Roger & pappa som bli røyklagt ;)
2 av mine storebrødre med familie og bestemor deltok i grillingen, mens tante & onkel kom etterpå til kaffe & kake :) En kjempekoslig og innholdsrik dag. Veldig godt å prate med familien igjen.

I tillegg kom et søskenbarn av meg, Wigdis + mannen hennes, Leif, fra Harstad tidlig på formiddagen før 17 mai.toget gikk.. og de har jeg ikke snakket med på maaassevis av år, så det var jo veldig koslig å treffe dem igjen!! :) Håper ikke det blir like mange år til neste gang.


Så kort sagt var årets 17.mai veldig vellykket :)

Ingen kommentarer: