torsdag 31. mars 2011

AWARDS

Har fått en koslig award fra Monica som har bloggen Tyrifryd. Monica bor på samme øy som jeg er fra, bare at hun bor på "galsiden" av Hadseløya, altså Melbu. Hun skriver veldig godt i bloggen, så jeg får meg en god latter titt og ofte, i tillegg er hun flink å deler bilder av nydelige Vesterålen, slik at jeg ender opp med akutt hjemlengsel:)

Dette skrev Monica, Tyrifryd om Oss på Tverråmoen:


Alltid trofaste Anne-Rita er damen bak denne koselige bloggen.... Hun skal gifte seg om nøyaktig 4 mnd'er idag, og hun lar oss følge noen av forberedelsene igjennom bloggen. Jeg følger spent med!! Hun skriver også om husprosjektet sitt, som de har holdt på med i 2,5 år. Det lille, røde huset har nå blitt til ett hvitt, litt større og ikke minst flott hus. Jeg tror ikke jeg har postet ett eneste innlegg uten at hun har lagt igjen en hilsen, det setter jeg veldig pris på!

Dette var veldig koslige ord, som jeg setter veldig stor pris på, så tusen takk Monica. Da gjenstår det for meg å sende til 3 andre bloggere.


Tove er en herlig dame som jeg (vi) er så heldig å kjenne. 
Vi ble kjent gjennom prat på internett om å ha Berner-Sennen, kort tid etterpå møttes vi, da Tove opprinnelig er fra Kolvereid. Å det ble full klaff mellom både tobeinte og firbeinte. Er et vennskap jeg setter veldig stor pris på. 
Hun blogger om sin kreativitet innen håndarbeid, frister med mat og lekre kaker (ser frem til at hun skal få bake litt til bryllupet vårt!), flotte bilder fra det koslige huset deres, den flotte familien og av bernergutten. 
En blogg som absolutt er verd en tur innom.


Skrives av Asgeir sitt søskenbarn, Åsa. Ei blid og trivelig småbarnsmamma med en nydelig liten gutt på under 1 år.
Hun blogger om det å være småbarnsmamma, hverdagslivet, sin kreativitet på symaskin (og andre prosjekter), hundeliv og turer de er på.
Hun kommer ofte med mange gode tips på sider med hobbyprosjekt man kan gjøre sammen med barn. 
Alltid koslig å besøke bloggen hennes.


Damen bak denne bloggen er Siv Anita, hun fikk i fjor sommer sin Harald og hadde da bloggen Villmarksbryllup.
Hun skriver i bloggen om sine mange, flotte turer rundt omkring, deler nydelige naturbilder med oss. 
Hennes største hobby er nok Geocaching, noe jeg ikke skal prøve meg en gang på å forklare hva er. Men ta turen innom bloggen hennes, der står det god forklaring på dette.
Hun skriver om hverdagen som den er, både positiv og negativ.
Kan også se filmsnutt fra når brudens far & bruden tar seg et bad i finstasen:)

Håper dere tar imot awarden og det er på ingen måte noen tvang til å sende videre.

4 kommentarer:

Siv Anita sa...

Åh... Anne-Rita! Nå triller tårene her! OMG så snill du er, det er bare så utrolig godt å høre sånne ord innimellom. Tusen millioner takk!!! Nå er jeg rimelig; lykkelig.no ;)

- og du må jo lære deg om geocaching sånn at det blir flere cacher i området rundt deg... ;)

Tusen takk for awarden, Anne Rita, you made my day... og vel så det! :)

Klemme-klemmer

Unknown sa...

GAL side?????? Hohoooooo, ikke helt enig i det - Melbu ligger jo på solsiden...;P Hihiii:)

KLEM til deg!

Unknown sa...

Og takk for fine ord forresten;))

Fruen på Skogmo sa...

Tuuusen takk for de fine ordene, Anne-Rita! Du skal vite at følelsene er veldig gjensidige ♥ Er så hærlig når alt bare klaffer på et blunk. Gleder meg til maaange fine vennskapsår framover ;o)

Klem