lørdag 12. november 2011

Livstegn fra Tverråmoen

Dagen går unna for tiden, bloggen har ikke blitt prioritert i det hele tatt, har ikke tatt meg tid til å besøk andre blogger heller. Men skal bli bedre, lover.

Vi har begynt å jobbe oppe på loftet, jeg skal ENDELIG få ei etterlengtet dør til soverommet vårt. Ja tro det eller ei, men vi har ikke hatt dør inn til soverommet, men nå ser det ut til at vi er nærmere ei dør enn vi noensinne har vært ;) Kommer bilder etterhvert. Kamera er strømløs, og jeg må ha meg en leterunde for å finne ladderen.
I går var mamma og jeg på Steinkjer å handlet julegaver, er ikke mange igjen nå, så er alle i boks. På tur til Steinkjer var det mye tåke og lav sol, så det var ikke noe særlig å kjøre, men det gikk da. Men på tur hjem, strekning Steinkjer-Kvam var rett og slett GRUSOM å kjøre. Tåka var så tett at jeg kun så rett foran bilen, så ikke veistikkene før vi var rett ved dem. Hadde jeg sett en plass for å stoppe hadde jeg gjort det, men man så da INGENTING!!

Rosene gav jeg til Asgeir i anledning vår 6 års dag som kjærester  ♥ som var den 30.oktober.

Ha ei herlig helg, her blir det mye sofa tid, er ikke i storform.

1 kommentar:

Havfruen sa...

Fine roser:) Og dør til soverommet blir nok knall:)

Vært endel tåke her også...

Så Balder skal bli pappa:)) Så spennende da:) Lykke til:)