fredag 9. september 2011

Beste dagen i uka

To av mine favoritt engler som pynt i stua vår! Syns de er nydelig, de fikk også pynte gavebordet i bryllupet vårt.
Fredagen er absolutt min favoritt dag i uka. Jeg har fri fra jobb, og man har helgen helt ubrukt foran seg. Utrolig deilig!
Denne helgen skal brukes til å snekre videre ute på trappen vår og i kveld skal Balder få seg en dusj, noe som er veldig på tide. Det er muligens det verste Balder vet om, men han er kjemperolig, så det går så bra så!
Nesten slik ser det ut utenfor ytterdøra for tiden. De har fått gjort litt mer siden bildet ble tatt, men det går da fremover. Pappa har i tillegg revet den gamle loftstrappen vår, så nå begynner vaskerommet å bli MYE større!! Å det klager jeg IKKE på!! Langt ifra!

Forrige lørdag ble vi gammel tante og onkel igjen. Denne gangen var det tantejenta mi, Silje som fikk seg ei lita prinsesse! Nydelig er hun! Jenta var nr 200 i år på føden på Stokmarknes, så det kan leses om i bladet Vesterålen, HER.

Ønsker dere en herlig fredagskveld og god helg!

4 kommentarer:

Just a Little Vintage sa...

Hei og hopp=)!

Så kjekt at du vil følge meg videre=)!! Fredager er min favoritt av ukedagene også=). Så kjekt med ny trapp, gleder meg til å se den ferdig! Nydelige engler, skjønner du er glad i dem=)!

Ha en herrrrlig helg videre!!
Klemmer!

Anonym sa...

Litt jobb igjen før du kan pynte på trappa di;)...kjekt å se bilder av fremdrift:)

Franske drømmer sa...

Nå har jeg sett laangt tilbake i bloggen din, og kost meg med masse herlige bryllupsbilder ;)

Herlige bilder, vakre blomster og brudebukett, supre gaver og skjønt brudepar! Ser ut som en fantastisk dag!! :-D

Store klemmer

Unknown sa...

Jeg digger fredager jeg også, enten det er jobbehelg eller ei;)

Fine bilder, nydelig kjærestepar-engler;)

KLEM