onsdag 29. februar 2012

Fine Vesterålen

Jeg savner Vesterålen mye til tider, de siste årene har hjemlengselen bare blitt sterkere og sterkere. Men vi har ikke brukt 3,5 år på et oppussingsprosjekt bare for å bli ferdig og så selge det. Nei vi skal da nyte huset vårt i endel år før det blir aktuelt å flytte hjem igjen. Men jeg håper jo at jeg klarer å "lure" trønderen min hjem til Vesterålen.
De påstod at det var kommet MYE sny da vi kom nordover. Noe vi nektet at var mye, for da vi kom hjem igjen, var det ikke blitt noe MINDRE sny hjemme i trønderlandet.
Jeg regner med bloggingen min vil ta seg opp etterhvert, men syns det har vært lite å blogge om i det siste, så da blir det automatisk stille på bloggen. Men det blir nok bedre etterhvert... for verre kan det vel ikke bli? :)

Ha ei fortsatt fin uke.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Flott i Vesterålen ! :-)Hilsen Frid ved Hustadvika,:-)

Oss på Tverråmoen sa...

Helt enig :)

annsisseljr.blogg.no sa...

NYdelige, vakre vesterålen. Du får nok overtalt han te å flytt :)