onsdag 1. februar 2012

Programmet i vårt bryllup

I litt mimremodus for tiden, nå som ett halvt år har gått siden bryllupet, og jeg har lovet flere ganger å vise frem deler av vår store dag. Så i denne runden blir det programmet til seremonien som skal vises frem. Det er hjemmelaget utenom omslaget, som er laget i samme stil som innbydelsen og menyen (det kan jeg vise en annen dag.)
Ble endel natterstimer med arbeid for å bli ferdig til bryllupet, men vi ble fornøyd.
Inngangsmarsjen var Halvdan Sivertsen sin sang, "Bruremarsj fra Lødingen"
Vi hadde leid inn solist Camilla Sjøflot, og hun var utrolig dyktig.
Neste sang var Lars Bremnes sin, "Å kunne æ skrive" En helt utrolig nydelig sang.
Hallgjerd, søsteren til Asgeir leste et Kjærlighetsdikt til oss ♥
Etter diktet kom Hellbillies sang, "Du er den." Seremonien var veldig oss, og var helt perfekt. Når jeg nå hører sangene igjen får jeg rett og slett gåsehud ♥
 Til utgangsmarsj startet det med Enya sin "Only time" før det gikk over til Kiss med "I was made for loving you" Ble endel overraskende fjes rundt omkring når Enya sluttet og Kiss overtok!

Dette var en oversikt over sangene som vi hadde i vårt bryllup, trykk på lydfilene og nyt vakker musikk.

Ha ei fortsatt fin uka.

2 kommentarer:

Anonym sa...

så fine bilda :) liker headern og hele bloggen <3 stor klem fra Marlen <3

Unknown sa...

Så koselig! Og jeg eeeeelsker bruremarsj fra lødingen! OM jeg noen gang skulle bli gidt skal jeg bruke den. Nå som jeg har fått så sansen for Sivertsen igjennom "hver gang vi møtes" er det ihvertfall ingen tvil;))

Håper du har det bra! Ikke lenge til du skal hjem en tur nå...;)

KLEM