lørdag 29. januar 2011

GODE STØVLER

Siden jeg jobber i barnehage, er det viktig å ha gode klær og fottøy. 
Rett før mamma & pappa reiste nordover, var mamma & jeg på Kolvereid å handlet. Med oss hjem kom disse Dock Boot støvlene, en gave fra mamma & pappa, og det takker man jo ikke nei til.
Støvlene er rett og slett herlig. 
Dette er noe annet enn gummistøvler, for i tillegg til å være vanntette, så er de varm! Så jeg holder meg varm på føtterne selv om jeg bruker dem nå mens det fortsatt er sny ute. 
Ellers bruker jeg Viking gore-tex, men er greit med støvler når det er VELDIG vått ute, og det er det jo titt og ofte i trøndelag.

Så langt er jeg veldig fornøyd med støvlene.
Ha en fin lørdagskveld

2 kommentarer:

Havfruen sa...

WOW...slike ønsker jeg meg!!! Så brillefin ut:)
Lucky you:))
Ha en fin kveld, klem fra meg i stormen:)

Hjertebank sa...

Godt fothyr mån ha i trøndelagen ja ;)