tirsdag 15. juni 2010

ATTER EN GANG

Nå må jeg si meg temmelig lei av å være syk. Er jo under en mnd siden jeg hadde bronkitt sist, og tror dere ikke jeg har klart å få det på nytt igjen??? Åjoda, legen min sykemeldte meg til 4.juli nå... Hun mente at NÅ måtte jeg bli frisk igjen! Syns ikke noe om at jeg fikk det tilbake så fort. Så en ny pencillin kur har jeg fått, denne gangen et annet merke!
Nå håper jeg virkelig at det dreper bakteriene inni meg en gang for alle!!!

Så nå er jeg da sykemeldt frem til jeg går på ferie... håper virkelig jeg er frisk til ferien starter!! For på tur SKAL vi!! ;)

3 kommentarer:

Siv Anita sa...

Go' bedring!!!
Er nok lurt å bare være hjemme til du er frisk nå!!!

Slapp av og gi kroppen energi til å ordne opp!!!

Klem

Unknown sa...

Iiisj, så kjedelig....håper du blir fort frisk, og ihvertfall til ferien! :)

Takk for hyggelig hilsen inne hos meg. Er du Vesteråling?

Unknown sa...

Nope det får man ikke nok av, ser vi har endel like;))

Er du? Så artig, jeg jobber på børøya:)